- Kwiaciarnia KwiatyzDostawa24.pl prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych za pośrednictwem sieci internet. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej.
- Dostawy kwiatów na terenie Polski realizowane są przez sieć kwiaciarni Euroflorist. Dostawy lokalne kwiatów są realizowane przez kwiaciarnię.
- Opisy i zdjęcia produktów są własnością Euroflorist lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów Euroflorist.
- Wszystkie ceny prezentowane w sklepie zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach i kosztach dostawy.
- Kwiaciarnia zapewnia doręczenie kwiatów w 24 godziny. Szczegółowe zasady określone są terminach realizacji.
- Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.
- Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
- W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., kwiaciarnia zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego lub nieobecności odbiorcy pod podanym adresem.
- Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności.
- Zmiany w zamówieniu można wprowadzać telefonicznie, w ciągu 60 minut po złożeniu zamówienia lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
- Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.
- Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z polityką zastępowania produktu.
- Kwiaciarnia zastrzega sobie możliwość odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
- Kwiaciarnia zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany).
- Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej KwiatyzDostawa24.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.
Właściciel kwiaciarni KwiatyzDostawa24.pl
PG STUDIO Rafał Meroń
62-081 Przeźmierowo, Wysogotowska 49
NIP 7491119434
e-mail: pgstudio@pgstudio.com.pl
tel. +48 531352330